Ľudia na ŠAVŠ

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Zuzana Hejhalová
Identifikačné číslo: 1025
Univerzitný e-mail: zuzana.hejhalova [at] savs.cz
 
Interní vyučující - Katedra marketingu a managementu (ŠAVŠ)
Studijní referentka - Studijní oddělení (AU ŠAVŠ)

Kontakty     Absolvent     Výučba     Záverečná práca     Životopis     Vedené práce     
Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na ŠAVŠ.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Rok odovzdania:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jana Bahníková
Program Green Travel a jeho zavedení v Bentley Motors Ltd.
december 2008Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Klára Čížková, DiS.
ŠKODA AUTO na trzích států bývalé Jugoslávie
december 2010Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Simona Havlíková
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingu
december 2011Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martin Horák
Důležitost oddělení péče o zákazníky pro činnost firmy
december 2010Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Matúš Horniaček
Network marketing (MLM)
december 2014Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Natalya Ivanova
Multi-level marketing
jún 2015Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Filip Kozák
Event marketing
december 2014Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Pavel Matyska
Působení značky na nákupní chování spotřebitele
december 2012Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Marek Mázl
Vývoj a aplikace CI ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. v rámci marketingové komunikace firmy
december 2013Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martin Nedvěd
Analýza a porovnání marketingové strategie víceznačkového prodejce automobilů
december 2010Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Milan Novosád
Analýza marketingového mixu vybrané firmy
december 2016Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Ladislav Posner
Zavedení nového produktu na trh ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. z pohledu marketingových aktivit
december 2012Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Iva Pšenková, MBA
Rozdíly a podobnosti B2B a B2C trhu
december 2012Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Tomáš Raizer
Specifika prodeje vozů ŠKODA na irském trhu
august 2017Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Petr Rolák
Marketing a sociální sítě
december 2011Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Petr Rosol
Rebranding a implementace Corporate Identity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. v rámci dealerů vozů ŠKODA
február 2014Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Michaela Zákoutská
Zákaznické vnímání Corporate Designu v místě prodeje
december 2013Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Lenka Zvolánková
Marketingová komunikace společnosti Vojenské lesy a statky ČR, s. p. divize Mimoň
december 2015Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená